КОНКУРС-ЗАХИСТ наукових робіт Малої академії наук україни учнівської молоді 2021-2022

ІІ (обласний) етап

Дорогі мої, найрозумніші і найкрасивіші дівчата - Марія, Анастасії, Поліна! Я вітаю вас з нашим дебютом на ІІ етапі захисту наукових робіт МАН! Я дякую вам за нестримну жагу до нових знань, за те, що 24/7 ви готові працювати і всі мої ідеї активно втілюєте! Дякую вашим батькам за розуміння і підтримку! Для мене ви вже переможці! Разом до нових звершень!








Нагороди знайшли своїх власників!🏅😘🏆🔥🌷 У цьому році наша дружна географічна команда показала прекрасний результат на ІІ етапі захисту наукових робіт МАН учнівської молоді! Маємо чотири гарні, чудові і розумні призерки і переможниці галузі ''Науки про Землю''!
1 місце - секція " Геоінформаційні системи та дистанційне зондування Землі" - Єршова Анастасія, учениця 8 класу.
2 місце - секція " Географія та ландшафтознавство " - Майстренко Марія, учениця 8 класу.
3 місце - секція " Географія та ландшафтознавство " Петрова Анастасія, учениця 9 класу.
3 місце - секція " Метеорологія та кліматологія" - Риба Поліна, учениця 9 класу.
Вітаю вас, ваших батьків та вихователів!
Дякую членам журі, методистам Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді за все, що ви робите для перемог учнів!

Це тільки початок!






Анастасія Єршова продовжила захист своєї наукової роботи на ІІІ етапі захисту наукових робіт МАН!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу